Yenileme Başvurusunda Yapılması Gerekenler
20 Aralık 2018

Elektronik İmzanızın kullanım süresi bitmek üzere veya bittiyse, Elektronik İmzanızın yenilenme işlemi yapılmalıdır. Bu aşamada başvuru şekli "Yenileme" olarak seçilmelidir.

Yenileme Başvurusunun nasıl yapıldığına dair bilgi için aşağıdaki "Nasıl Yapılır" linkinden "Elektronik İmzamın Süresi Bitmek Üzere, Ne Yapmalıyım?" konusuna bakabilirsiniz.

Nasıl Yapılır: https://www.saglik.gov.tr/EBYS/belge/1-16236/elektronik-imza.html

Başvuru yapmak için Link: https://portal.kamusm.gov.tr/bp/ws.go

 

Elektronik İmza Kullanarak; ( Tarayıcı olarak İnternet Explorer veya Mozilla Firefox kullanınız, Google Chrome kullanmayınız.)

Yenileme İşlemini Elektronik İmza kullanarak gerçekleştirecek Hekimlerimiz, herhangi bir Başvuru Formu göndermelerine gerek yoktur. Sadece Elektronik İmza ücretini ödediğini gösterir Banka Dekontunu aksaray.bilgiislem@saglik.gov.tr eposta adresine gönderebilir veya TSM aracılığıyla veya kendileri  Aksaray İl Sağlık Müdürlüğü Bilgi İşlem Birimi’ne ulaştırmaları gerekmektedir.

 

Elektronik İmza Kullanmadan; 

Yenileme İşlemini Elektronik İmza kullanmadan gerçekleştirecek Hekimlerimiz, Başvuru Formlarının çıktılarını ıslak imzalı bir şekilde ve Elektronik İmza ücretini ödediğini gösterir Banka Dekontu ile birlikte TSM aracılığıyla ya da kendileri  Aksaray İl Sağlık Müdürlüğü Bilgi İşlem Birimi’ne ulaştırmaları gerekmektedir.

 

 Ödeme Bilgileri: (3 Yıllık Nitelikli Elektronik Sertifika fiyatı için)

          Ücret Bilgisi için tıklayınız. (3 yıllık nitelikli elektronik sertifikanın fiyatı)

               

Elektronik İmza Ücreti için Banka Bilgisi:

ALICI ADI: KURUMLAR DÖNER SERMAYE SAYMANLIĞI

BANKA ADI-ŞUBESİ: TÜRKİYE HALK BANKASI A.Ş. – AKSARAY ŞUBESİ

IBAN NO: TR34 0001 2009 1780 0004 0000 49 

AÇIKLAMA: AD-SOYAD-TC- NES 3 YILLIK BAŞVURUSU



***Önemli: Banka Dekontunun Açıklama Kısmında Mutlaka "AD-SOYAD-TC/ AÇIKLAMA = NES 3 YILLIK BAŞVURUSU" yazması gerekiyor.